Friday, September 5, 2008

Hari ke-5 Puasa-aku berbuka di opis....

Hari ni hujan lebat sangat...
selalu kalo papaRyan lambat ...
aku je pegi amik anak aku sendiri...
tapi hujan mmg lebat sangat
sehingga tidak mengizinkan aku untuk keluar opis..
aku berbuka pun kat opis...
nasib baik ada Bos Media aku iaitu en. yus...
kirenye aku tumpang minum air yang dibelinya di bazar ramadhan la...
kekadang terpikir gak..sian org yang berniaga tu kan...
tapi aku confirm mesti ramai keluar beli kat sana..
coz zaman skrg ni ramai malas masak...
tapi aku mmg suka masak...
ada je resepi baru yang aku cuba...
cuma hari ni je le aku x dpt nak masak utk berbuka...
aku akan masak untuk bersahur la...
lagi..sian si botak myRyan...
apala kabar dia kat babysitter tu...
coz aku x penah amik lewat mcm ni (8.00pm)
sian dia..dia tu kalo dgn aku je x menyempat nak sampai umah...
terus je nak 'isi minyak'...(menyusu)
dah le tu x sabar2..kekadang siap menjerit2 lagi...
aku gi keje kekadang pakai baju kurung..
korang imagine aku nak selak baju kurung yang panjang tu...
dengan dia x sabar2..dah le dalam kereta ruang yang terhad...
dengan dia bersilat2...macam2 le anak aku tu...
ok le..papaRyan pun dah sampai...
nak balik..ari ni makan luar le...heheheeee...

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir