Thursday, February 5, 2009

'Drinking -Straw' in action... =)

hehehee..kali ni aku nak citer perihal myRyan minum air...almost 1 years old Ryan mmg dah pandai minum air gune cup with or without straw...so yesterday, papaRyan gi kedai belikan le air kotak...dgn rakusnye dia telah menyedut air tu sampai setengah kotak...before dia sedut ..mamaRyan sedut dulu...coz nanti dia picit air kotak tu sampai terkeluar air tu..so aku le minum dulu..heheheee...bile aku pass je air kotak tu kat dia..tanpa berlengah lg dia pun terus menyedutnye sampai setengah kotak air tu...dah le tu..lepas sedut siap tercungap2 la kan...apa taknye...sedut non-stop...heheheee...korang tgk le aksi dia minum...x agak2...aku x sempat nak snap picture dia sedut air tu bebyk...coz air tu dah abis...laju sungguh dia minum...hehehee...

7 comments:

precious innocent said...

bil ada kenekan myryan... kasi straw yg besar tu kat myryan.. mengah2 dia nak habiskan air.. he he...

-mama emma-

precious innocent said...

bil = brother in law

little people items said...

yuhuu..ujee..lama tak ko ajar ryan pakai cup?

ujee said...

if im not mistaken around 7-8 mths le dia dah gune cup..
tp tumpah2 le..siap gigit cup lg..hehehehee...
biarkan je...nanti lelame dia biase le mega...

an.wardrobe said...

shedap sgt air tu ;)

~eza.ism~ said...

Ibu nak air tu sket buley ryan?..alololo..siap terkangkang minum..hmmm comel sungguh ini budak..aku nk geget jugak..

tHrEE oF us said...

cukup ke sekotak kecik tu? patutnye bleikan c ryan kotak yg besor cket.. baru puas..
hehehe

 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir