Monday, March 23, 2009

23 SYMPTOM 'AKU'

1. x lalu nak makan nasi
2. Anti dengan
bawang bleh jd gaduh laki bini la....
3.
Tilam & bantal tempat feveret...
4. Sebahagian rutin idupku dipenuhi dgn aktiviti
'MUNTAH'
5. Suke
tido supaya x fenin
6. Muke selenge tahap cipan!
7. Aktiviti
masak dah mcm FEAR FACTOR dibuatnye...
8. Bau2 yg normal pun leh jd BUSUK!!!
9.
Slim shady sey cutting aku...ekekekkeeee
10.Makanan rutin roti kelapa..cekelet..cekedis..kismis...kurma...kekacang...
11.x suke minum air masak...x sedap sey...
12.Kebarangkalian kena masuk ward 50/50 kalo aku x jaga pemakanan....
13.naik keta rase mcm naik roller coster....
14.Aku asyik nak gado ngan Ryan je...(siannye...)
15.
Sendawa dah mcm kerbau balau...kena sendawa..nanti kembong sey...
16.
Plastic bag kena ada dimana jua anda berada...in case kalo aku termuntah kan...takkan nak muntah merata2...x baik kan..kitekan rakyat malaysia..kena le jage kebersihan...UWEKKKKKKKKK!!!!!!
17.Makan ubat mmg gua ikut schedule...mmg superb!!!leh menang anugerah la...
18.Susu..mmg x suke sejak azali...
19.x leh nak lalu kat kedai2 makan yg sedg memasak/menumis...rase nak bom je kedai tu!
20.Malas keje!!!....
21.Best..x yah anta Ryan lg...coz bukan aku yg anta...SUAMI tercinte ku le kena panjat tangga dok menghantar Ryan kat bbsitter....heheheheee....
22.Aktiviti membebel dpt dikurangkan...x de kederat sey nak bebel...x larat beb!
23.Merupakan 'HADIAH' 230309....patut entri ni semlm...sebab semlm baru cek up...hehehheheeee....

~ itu la symptom 'aku mengandung' ~

Semoga kandungan aku didalam keadaan yg sihat....amin....doakan lah....

8 comments:

~eza.ism~ said...

hehehehehehhe
kongratulasi!!!!!!!! cek jugek akhirnyeeee..
Slamat muntah..
slamat kurus..

anaidrun said...

aah..tahniah...nanti update brp kg ilang ekekeke.

kakujee...i lap u kak.selamat ari jadi.

IZZIE said...

kak ujeee...tahniahhhhh....mintak2 dpt la ryan adik pompuan...
namekan Rihanah ke.....
selamat menghadapi alam pregnant..
caiyokkk...

little people items said...

lorrr ujee...jeles nyeee.hehe..teruskan perjuangan madapi 1st phase of mandi ngn muntah..take care k

ujee said...

eza: tq..tq..tq...uwekkkk!!!

dd: no hal...tiap2 bulan aku timbang sey...mekaceh...sian ainin aku x sempat nak membeli adiah utk dia...nanti2 le aku bg..biar lambat asal selamat..ekekekekee...luv u too babe!

izzie : tq..aku x kesah laki ke pompuan..janji selamat & sempurna..doakan le...

mega : tq...ko bile lg mega..? Maira pun dah besar...sian dia x de kawan..heheheheheee....

Ida said...

waaa..ujee, syukur kerana menambahkan umat islam di dunia ini...

Awai2 slim no...ujung2 nanti kembang jugek kan?

huhuhu...jangan marah, gurau jerk!

:: i z y a n i e :: said...

yeyeyey ryan nk dapat adik
tp aku skali pun x pernah nengok si ryan in person
hihi..
bile ko nk ajak aku gi makan kt umah mak mertua ko ni
aku rindu masak lemak dia la.. akakakaaa

tHrEE oF us said...

congratz kak ujee.. hehehehe

 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir