Tuesday, February 2, 2010

susu-lembu-vs-soya-vs-teh-o #2



gambar di atas adalah untuk tontonan mak, akak, alia & abg apiq kat jhr tiada kena mengena dgn ini cerite

Petang lepas aku buat entry tu aku terus gi klinik...
Mukhtar pun CMPA gak...
ok le tu...
Bleh la share minum susu dengan Ryan...

Sebahagian dialog antara doc ngan aku & somiku yang telah disunting menjadi padat & ringkas

Doc : Muhammad Mukhtar? abg nama glamer adik nama klasik je...letak le nama akmal ke...
Aku : Bukan saya yang bagi dokter
Somiku : Ok le tu dokter...Nak letak Rafael tp x de makna.
Doc : Alahai...lame2 adalah maknenye tu....(bleh mcm tu ekk...lame2 ade makne..heheheee...)
Aku : Sesungguhnye nama seseorg tu dah ditentukan oleh Allah dokter...kirenye dah ditakdirkan le ni...
Doc : Ye la...Kalo mcm tu saya nak panggil MUHAMMAD je...x nak le panggil Mukhtar....(sambil sengeh....)

Aku bawak Mukhtar jumpe dokter nak mintak nasihat rawatan...tp nasihat lain lak yang dibagi..hehehehee....

3 comments:

:: cadbury :: said...

lenkali kalo org tny nape, ckp le..mukhtar mksudnye "yg terpilih" sbb tu ko pilih nm neh

jun.ida said...

sapa bg nama mukhtar? kudus je

nnt sok beso bila dia tnya nape nama abg glamer lebih dr nama dia?
ha, apa k.ujee nak jwb?

huahuahuah!

-nida

ujee said...

yani : betul...betul..betul...

nida : pakcik le yg bg nama ni...
pesal name dia x glamer aku jwb le..."wahai anakku mukhtar...apa ada pada nama...mama tetap menyayangimu sehingge ke akhir hayat.." ~amacam ?touching x?

 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir