Thursday, April 1, 2010

Bahana Seekor Nyamuk...

DIN BERAMBOI....sape x kenal beliau....pelawak yg byk idea nak mengenakan org....suke menyakat dlm berlawak...lawak gile2...lawak merapu...idea mengarut.......Aku suka...Dia best...Seingat aku DIN BERAMBOI dari majalah GILA_GILA...(rasenye lah) Majalah tu ada keluarkan satu kaset yang mane ada lawak klaka gile dari DIN BERAMBOI...Sejak tu aku minat lawak dia..tapi mase tu beliau x glamer lagi...Start kat ERA aku rase rezeki lawak DIN BERAMBOI berkembang....

Aku tengok RAJA LAWAK musim ke-4 adalah semata2 nak tengok lawak juri...especially DIN BERAMBOI....kalo x de juri mcm DIN BERAMBOI memang aku malas nak layan RAJA LAWAK musim ke-4...Dalam perjalanan nak pegi keje aku dengar ERA....walaupun aku dengar sekadar 30minit je lawak DIN BERAMBOI kat radio ERA, sudah cukup buat aku pecah perut gelak...

Namun begitu...langit x selalu cerah...permergian DIN BERAMBOI memang tidak disangka...Sungguh mengejutkan...Hanya disebabkan seekor nyamuk kita kehilangan DIN BERAMBOI

Aku x penah le nak rase sedih kalo para selebriti kembali kerahmatullah....Tapi...bila aku dapat tahu Din BERAMBOI meninggal dunia...Aku rase sedikit sedih la...sebab x dapat nak dengar lawak selambe dia yang best...

Sesungguhnya Allah lebih menyayangi DIN BERAMBOI...AL-FAtihah...


0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir