Wednesday, August 4, 2010

EL


*mukenakalpenuhagenda*

Ryan buat hal...Ryan lagi...So far Mukhtar kecik lagi...kalo buat hal pun x mendatangkan kesan pada rutin seharianku dan En.Suami...

Normally, weekday berjalan2...berfoye2...beriadah...balik kg....so bile keesokan harinye kalo nak bangun pagi gi keje ke...gi sekolah ke...gi RUMAH BABYSITTER ke...mesti liat nak bangun kan? Semalam punye penat x hilang lagi...*sigh*

Perasan x aku hilite wording kat atas tu..?heheheee....

Ryan x nak pegi rumah babysitter tu..OK!!!

Penat aku pujuk...menangis2 x nak turun dari kereta...So, Mukhtar yg x tau ape2 tu le aku hantar kat babysitter...Sian Mukhtar...
"Mama harap kalo awak dah besar pun mcm ni jugak ekk...x byk kerenah...x byk ragam...Mama senantiasa doa yg baik2 untuk anak2 Mama..." <~~~*luahan hati ini*
Kekadang aku rase Allah Maha Mengetahui, Mengasihani & Adil....Serious...Ryan sgt mengade2..cembeng...kuat jerit...nak berdukung...nak ikut kata dia je...So...bile perangai seorg ABANG mcm tu...maka Allah telah mengANUGERAHkan aku seorg insan bernama MUKHTAR yg sgt berlawanan dgn perangai Ryan....(hopefully perangai Mukhtar mcm tu le sampai dewasa kelak..Insy4JJI...)

OK...berbalik pada cerite Ryan yg x nak gi rumah babysitter tu td...
penyelesaiannya...En.Suami terpaksa jaga Ryan di rumah...hahahaaa...En.Suami EL...En.Isteri berkerja cari rezeki yang halal sambil membanting tulang 4 kerat...perghh...sungguh tragis sampai kena banting tulang....

Balik keje tadi pun En.Suami amik dgn Ryan..Sempat singgah opis lg...Hura-hara opis aku dgn kehadiran Ryan...Gambar kat bawah tu sekadar bukti je yg dia berada di opis aku...kat tangan dia tu ialah 'ring comb binding' dijadikan senjata..OK! Itu je gambar yg sempat aku snap...yg lain x sempat..sbb mmg huru-hara opis tu dikejekannya....Nasib baik Tuan Boss memahami lg baik hati..heheheee...

3 comments:

The Womanish said...

Ryan sama mcm Rania...heheheheee....

tapi bila takde..punyalah sunyi...rindu...

:: cadbury :: said...

jee, sket punya gengsta anak ko!

ujee said...

choet:: kan?kalo x de boring plak..kalo ada mmg huru hara...heheheheee
yani::hahahahaaa..tau x pe...

 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir