Thursday, October 28, 2010

18sx


Hari ni, pagi-pagi lagi Ryan dah bangun dari tido...mood baik je..hari ni dia sangat menyenangkan Mama dia...Bangun je dari tido terus nak mandi...Lepas mandi aku on TV channel kartun...sementara aku siap2kan diri...Ryan main sorang2...Mukhtar x bangun lagi masa tu...sambil mengemas2 untuk pergi kerja aku nampak le dia dok mewarna buku 'MAN' aka spiderman, ultraman, superman...So dalam dia tgh asyik kaler tu aku pun sempat la menegur & mengajar dia cara kaler yang betul..mcmana nak pegang pensil...mcmane nak kaler kartun tu...

Aku : Ryan kaler mcm ni tau..kite kaler kaki dia...(sile lihat gambar diatas ye..kaki yg kaler ijau tu aku le yg kaler..hehehehee...)
Ryan : ni tgn...(yg warna cokelat tu..FYI, Ryan ni ckp x brp terang sgt...)
Aku : Ha..kaki dah..tgn plak...kaler mcm ni tau...hmm..cantikk...
Ryan : tetek....(part ni mmg x bleh blah..)
Aku : Ha? Apa Ryan?
Ryan : Sambil tunjuk bahagian tetek kartun tu...
Aku : (dah tergelak2 ni..tapi nak tanya gak lagi...) Apa Ryan?
Ryan : tetek la...tu..tu...sambil tgn & mulut muncung tunjuk ke arah aku...
Aku : Ish..budak ni...kena tukar perkataan lain ni...

Silap aku la...x de penapis mulut ni...main belasah je sebut 'tetek'...x sangka la terang & jelas dia sebut perkataan tu...Tengah cuba cari perkataan lain utk digunakan...er..er..payu dara? panjang sgt...Ryan ckp pun x brp nak betul lg...hmmm...buah dada...ish...x leh...er...boobs...ok gak kan? Tapi boleh ke Ryan terima perkataan lain selain 'tetek'? Alahai Ryanku....

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir