Tuesday, October 26, 2010

blogger alam maya

quotes from google

Hari ni aku nak cite perihal member alam maya aku...bukan nama dia maya....member internet lah..dia pun blogger gak...cuma blog dia sekadar untuk link shopping on9...heheheee..
apa yang aku nak ceritakan disini ialah..kami berkawan sejak anak aku yang 1st (Ryan) 8 bulan (lebih kurang aaa..) so skrg anak aku tu dah 3 thn...bermakna kami berkawan sudah 2 tahun lebih...tapi masih x pernah berjumpa...dan kami masih berhubungan di alam maya....

Dia seorang pensyarah di kolej swasta...mempunyai seorang anak lelaki dan bersuami lelaki...hehehe...kami selalu berkongsi cerita...dan sampai sekarang hubungan kami sangat selesa antara satu sama lain...kami bukan lah kawan yang mesti mengingati tarikh2 istimewa...aku start kawan ngan dia pun aku x ingat bila...hahahahaaa...harijadi dia aku ingat, sebab kat FB ada tertera tarikh tu..kalo x haram aku nak ingat..hehehhee...

Pada pengamatan aku dari sudut alam maya, dia seorang yang tegas dalam ke'lengkong'annya...lengkong tu sebab dia sangat cepat tersentuh pada kejadian2 tertentu terutama melibatkan bebudak kecil yang didera cth kejadian masa di mines hari tu masa dia pegi shopping kat Ms. Read ada budak kecik kena marah sambil pukul2 yang mana x sepaptutnya berlaku sebab budak tu kecik lagi...eh..pelik kan mcmane aku tau..kate x penah jumpe...dia call aku atas sbb penderaan kanak2 tu(nampak x betapa selesa babinye kiteorg...mende tu pun nak cite..padahal x de kena mengena..)..ok berbalik cerita kawan alam maya aku ni...dia sangat berdisplin...sistematik...pemalu (ye ke? ni dia yg ckp sendri..) serta sangat berdedikasi semasa bekerja....yang membuatkan kami semakin rapat adalah mempunyai kesukaan yang sama pada masa tertentu...or terpikir benda yang sama tanpa diduga...macam 6th sense aaa...hahahaa

persamaan & perbezaan aku dgn dia ialah :-
1. suka wedges
2. jam bracelet aku x suke...aku suka jam square...
3. rambut!!! samakan...bob marley...eh..bob cutting...OK!aku tiru ko...
4. size badan...iyer!aku pendek!ko tinggiiiiiiii....huh!
5. ada crocs malindi...aku pink ko pepel kan?
6. suka coach ali baba....hahahaa....er..tapi aku x suke bag jessica tu...
7. dark brown warna kesukaanku & pepel warna kesukaannya..tapi black yang selalu dipkai..
8. konsep rumah aku suka modern cotemporary...dia suka ala2 country..
9. dia x suka bising2..aku suka!
10. dia terror internet tapi x nak ajar aku! x pe..x pe...

so siapakah bloggers itu? biarlah rahsia...heheheheee....

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir