Tuesday, October 12, 2010

Gin & Jacqie Contest – Win a Sleek Joanne Laptop Bag!



contest ni dari www.mombloggersplanet.com dan hadiahnya pula dari www.ginjacqie.com


'TWO BAGS THAT I LOVE & WHY I WANT IT SO MUCH'
BIAR GAMBAR MERUNGKAI SEGALA MAKSUD YANG TERSURAT & TERSIRAT
KATEGORI : TAS TANGAN KERJA
jenis bag : 'duffle handbag'
warna : cream
material : pu leather
size : medium
itu belum masuk handphone, notebook, camera...


KATEGORI : 'DIAPER BAG'
jenis bag : 'backpack'
warna : olive green
material : nylon (x pasti)
size : medium

SO...KORANG RASA BEG MANA YANG SESUAI UNTUK AKU YANG BERKERJA DALAM MASA YANG SAMA MERUPAKAN IBU KEPADA RYAN & MUKHTAR ?

SO UNTUK PERMASALAHAN YANG 'HANDBAG' / TAS TANGAN KERJA TU AKU SANGAT2 MEMERLUKAN ;-)
GAMBARAN SETELAH MENGAPLIKASIKAN REVERSE ME ORGANIZE JACQ

SO UNTUK PERMASALAHAN YANG 'DIAPER BAG' PULAK, AKU SANGAT2 MEMERLUKAN ;-)
SO...SANGAT SESUAI UNTUK 'DIAPER BAG' KAN? LEBIH KURANG JE DENGAN BARANG YANG AKU NAK LETAK DALAM TU...

SEBAB MUSABAB AKU SUKA DAN SANGAT MEMERLUKAN BEG DARI GIN & JACQIE IALAH ;)
1. banyak compartment yang tersusun & teratur serta memudahkan aku untuk mengambil segala barang dalam beg itu dengan berhemah...x perlu aku nak punggah mcm dalam karung guni kan?

2. ketahanan & kelasakan beg ini...aku merupakan pengguna tegar untuk satu-satu beg..so aku akan guna sampai lebam,busuk, rosak,rabak..OK! dengan material yang digunakan lebih memudahkan aku untuk menggunakannya secara tegar serta mudah dibersihkan dari kotoran seperti air susu ke..muntah Ryan&Mukhtar ke....air liur Mukhtar ke..airkrim Ryan ke...

3. size beg yang besar & luas...x perlu nak guna 2-3 beg...sangat praktikal...

4. sudah semestinya rekabentuk dan warna yang menarik serta bergaya...boleh dijadikan 'sling bag'...handbag...macam2 gayakan?

5. pembuatan yang kemas & teliti menambah minat aku terhadap beg dari gin & jacqie


'WHY SHOULD MOMS GET A BAG FROM GIN & JACQIE'

SEBAGAI IBU KEPADA RYAN & MUKHTAR AKU RASA IBU2 DI LUAR SANA PATUT DAPATKAN BEG INI...X RUGI PUN...SANGAT MEMENUHI KEHENDAK SEORANG IBU DALAM MENJALANI RUTIN SEHARIAN DALAM KEHIDUPAN YANG SERBA MAJU....

1. menjimatkan masa...dengan compartment yang tersusun & teratur itu memudahkan para ibu untuk mengambil barang yang ada dalam beg tersebut dgn mudah & cepat...contoh situasi yang memerlukan tindakan segera bunyi telefon bimbit, cari tiket parking, cari puting susu, cari tuala nak lap muntah dalam kereta, cari kunci rumah/kereta....kan?

2. mengurangkan tekanan perasaan/'stress'...wanita masa kini sangat multifungsi...ibu,isteri,anak,pekerja,'cleaner', 'chef',nurse....jadi dgn tugasan2 yang ada ini boleh menjadi 'stress' je kalau hendak mencari hanya seketul barang dalam beg....tetapi dengan beg dari gin & jacqie TIDAK LAGI STRESS dengan rekaan yang banyak compartment...

3. design beg ini sangat fleksibel..iaitu boleh digunakan untuk bershopping sebab size&ruang yang luas dalam beg itu...digunakan semasa membawa anak2 beriadah...boleh dijadikan diaper beg pulak...serta boleh dijadikan beg semasa bekerja seharian...fleksibel kan?

4. praktikal dalam bergaya....yang mana diaper bag boleh dijadikan 'sling bag' or 'crossbody wear'...terutama masa nak kejar anak2 yang hiperaktif or nak bawa barang yang byk masa shopping....tetap bergaya walaupun dalam saat2 yang genting....heheheee...

4. material beg adalah selamat untuk anak2...tidak membahayakan anak2 ku...tiada component2 kecik yang boleh dimasukkan ke dalam mulut...tiada besi2 yang tajam(selalunya untuk estetik je design2 mcm tu)....tidak berbulu2 yang bleh memerangkap hama/habuk dan menyebabkan asma/lelah....

setakat ini sahaja penghujahan dari aku...aku mmg sangat2 berminat beg dari gin&jacqie ni...kalau ada rezeki aku...insyaAllah...
terima kasih penganjur momsbloggerplanet & penaja hadiah gin & jacqie
sesiapa berminat nak join sila klik sini ya!selamat mencuba!

1 comments:

Lelord said...

good luck..
bestkan kalau menang

 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir