Monday, October 25, 2010

HEY!LADIES...

Sudah seminggu toilet office aku ni x de air...x tau sebab ape..yang pasti pejabat lain ada air...so setiap kali nak melalui proses penyahtijahan terpaksa turun dari tingkat 3 pegi ke public toilet kat petronas tu...
So hari2 yang ku lalui sangat lah x bersemangat sebab memikirkan masalah nak membuang sisa penghadaman dalam perut ni...tapi nasib baik ada gak toilet berhampiran...masih bersyukur lagi la...kalo x de...mahu terkucil sebelum sampai destinasi...heheheee...

Tadi aku turun nak lunch..before lunch aku nak membuang secara kecil-kecilan...masa aku masuk toilet tu ada sorg perempuan sedang menunggu...dia senyum, aku membalas senyuman...kemudian perempuan itu bersuara.....
perempuan itu : nak dekat 10 minit ni saya tunggu...
aku : ye ke..? lama gak tu...

TIBA-TIBA PINTU TOILET ITU DIBUKA.....TARAAAA.....
SIAPA YANG KELUAR DARI TOILET TU?
seorang lelaki melayu terakhir berbaju kotak berseluar jeans berkaca mata serta berambut hitam terbelah ditengah...dengan selamba keluar sambil tersipu&tersenyum kambing...mcm harun!!!!
kami kaum hawa bernada sinis sementara lelaki harun tu tgh gelabah keluar dari toilet...

perempuan itu : adoiii la...
aku..BOLEHHHHH???

selepas melepaskan segalanya yang ditahan selama 10-13minit tadi...kiteorang pun berborak...kiteorang mengandaikan lelaki itu tadi tersalah masuk...atau tersengaja masuk sebab dah x tahan dan termalu plak nak keluar sebab kami2 wanita yang ingin melepaskan hajat berada di situ...semakin tunggu..semakin ramai plak para wanita ini...hahahahaaa....

pesanan ikhlas dari ku untuk mu....
"jangan le malu or gelabah brader...coz aku pun penah gak melepaskan hajat kat toilet korang..hehehehee...x tahan siot! tapi aku bernasib baik sebab x ada kaum adam masa aku beroperasi...hahahaa..nasib menyebelahi aku pada saat yang memerlukan..."

Dalam pada dok tergelak dgn kejadian brader tu tadi....tiba2 ada plak kejadian yang mmg x bleh belah punya...ada golongan aww ni...secara mendabik dada yang ntah betul ke tidak...melabelkan diri dieorang LADIES dengan nada suara yang lembut2 garau..." jom ladies kite ke ladies....kitekan ladies....."sambil kedengaran ketawa garau dari golongan itu...Semoga Allah memberi petunjuk dan hidayah kepada mereka..amin....

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir