Thursday, November 11, 2010

aiskrim


sebenarnya aku nak buat header utk blog..tp x menjadik plak...

Aktiviti masa cuti Deepavali...makan ais krim..makan ais krim...makan ais krim...
Ryan mmg wajib bg upah aiskrim..nak suruh dia duduk diam dalam troli...
Mukhtar plak mengikut jejak langkah si Ryan plak skrg ni...
dan yg paling x bleh blah kalo lambat suap ke mulut, Mukhtar akan menjerit2..
sangat taksub dgn aiskrim tu...agak2 dah abis tinggal biskut je...
dia nak pegang sendri plak...dapat je pegang cone aiskrim tu sangat lah gembiranya...
gengam erat tu..hahahaaa...

ok le tu setahun lebih x leh jalan lagi tapi dah bleh mkn aiskrim sendri walaupun comot ber'misai'....

2 comments:

Sharinginfoz said...

ni blog kedua hari ni yang cerita pasal aiskrim, tak boleh jadi ni, kena pi cari aiskrim

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

comel......

 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir