Wednesday, December 8, 2010

aku suka!

hahahhaaa...mintak mahap la bebanyak..aku tidak berkesempatan nak snap picture prosperity burger yang penuh dengan aroma lada hitam beserta daging lembu yang tebal & lebar,  berempah ratus bagai dan tidak lupa sos lada hitam yang pedas lagi menyelerakan diiringi bawang2 menambahkan kemanisan dalam kepedasan itu....hari-hari la gua layan ini burger...dah le mc D depan opis je...hmm...harga mcm mahal skit je...mungkin dalam tu ada perisa minyak RON 97 kot...kan??? patutlah sedap & mahal skit..apapun...layannnnn...er..er...tapi azam aku nak kurus..nak makan makanan yang berkhasiat...x mo fast food....sebenarnya bukan nak kurus..nak kurangkan berat badan serta lemak2 tepu yang x sepatutnya lah...hmm....akan di pertimbangkan....

1 comments:

Anonymous said...

Ini benar-benar menarik. Aku suka membacanya

 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir