Thursday, December 9, 2010

contest banyaknya selipar anakku

contest ni dianjurkan oleh Puan Orked
tarihk tutup 31.12.10...jom join SINI
ni gambar sandal/kasut anakku
semua ni kasut MUHAMMAD RYANFITRI dari umur setahun sampai sekarang....tapi sebahagian kasut tu dah bertukar owner..iaitu adiknya MUHAMMAD MUKHTAR sebab dah x muat..kesemua kasut tu ada org bagi, ada adik beradik aku bagi, ada yang aku beli baru & ada gak yang aku beli 2nd hand....
digemari : 01-sandal adidas hitam, senang nak pakai & boleh adjust size sandal tu dari hari ke hari mengikut perkembangan kakinya
selesa : 05-lembut sgt....dah le murah..tp leceh sebab bertali kasut tu
cool&dewasa : 03-sebab design mcm converse tp bukan converse ye...dah berkerak pun kasut tu...x basuh2...
x penah pakai : 04-Ryan x pandai  pakai capal tu...
hadiah dari rakan blogger : 06- from dd & izzie..
beli tp x muat : 08&09 - malas nak cerite la bab ni...beli on9..berisiko la kan?
beli tapi terlupa nak pakai : 11-hahhahaa...kasut osh kosh...sebab aku simpan kat celah mana ntah...
beli kat pasar malam : 02-crocs putih mikey moss tu..hehehe...
Recently, Along belikan : 07-smart!!! tp bertali..agak payah untuk si Ryan yang kejap nak pkai..kejap nak bukak kasut...anyway..Thanks Along!!!
kasut yang diperturunkan oleh Ryan untuk Mukhtar dan sekarang Mukhtar dok melenjan kasut tu : 10-clarks...sangat selesa....

kasut/sandal yang dah dilupuskan atas sebab rosak, koyak & dah lama
sandal yg dipakai itu hanya tinggal kenangan
nama owner kasut/sandal : MUHAMMAD RYANFITRI
umur : 3tahun 2 bulan
size kasut : er...er...panjang kaki 15cm...
tinggal di Sri Rampai
dari segi penceritaan aku itu aku mmg x suke kasut bertali...aku suka sandal sebab mudah & boleh pakai lama...lagipun diaorang tu kecik lagi...dan akan membesar so agak membazir kalo beli kasut...sebab pakai kejap dah x muat...kan?(hehehee..pandai je ckp..tp aku beli gak..hahahaa...)
so...minat nak join x?sesekali enterframe kasut le plak...hehehee..tarikh tutup 31.12.10
JOM JOIN SINI

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir