Wednesday, January 19, 2011

Contest Kad Besday Danish

aku menang contest ni 
keputusan klik SINI
sudah terima hadiah dari umi danish
sangat gembira & teruja...
x sangka parcel tu untuk aku..hampir terlupa dgn contest yang aku join ni...
terima kasih umi danish
hari rabu yang happy!
jom join SINI 
mengkreatifkan diri dalam cabaran untuk contest ini
apa cabarannya....? merekabentuk kad harilahir si comel danish ni...
persoalannya..kenapa kad aku paling istimewa untuk menang cabaran ni?

1. sebab original recepi...aku x cilok mana2...
2. tidak dijual di mana2...x caya cube korang cari kat kedai basikal..?mesti x de punye lah!
3. aku buat sendiri time ofis hour tu..nampak boss kena potong kepara gaji...itu kire pengorbanan tau...hehehe...
4. aku buat kad ni 5 hari 6 mlm tau...~~ tolong pengsan sbb penipuan yg amat dasaat!
5. last but not least.....sebab ada gambar DANISH!!!!

Selamat Hari Lahir Danish
Semoga Kamu Menyenangkan Umi&Abah mu bila Besar Kelak
Dipermudahkanlah segalanya Dalam Menempuhi Hari-hari yang  Mendatang
Semoga Kamu dapat membahagiakan & menggembirakan Orang Tua mu Hingga Akhir Hayat
~~~ amin ~~~

jom join SINI
tarikg tutup 30.12.10

1 comments:

UmiDAnisH said...

ok, Tq sebab join my contest n support me.. Good luck dear

 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir