Friday, January 28, 2011

DAPAT RM100 dengan b'gambar dgn Hadiah B'day Yang Paling Best

DAPAT RM100 dengan b'gambar dgn Hadiah B'day Yang Paling Best


jom join sini
tarikh tutup 30.01.11

kebiasaan, bila tiba hari lahirku, Suami akan membeli kek dan makanan sebagai sambutan secara kecil-kecilan di rumah mertuaku...kemeriahan bertambah dengan saudara terdekat hadir untuk menyambut bersama..begitu juga di pejabat..kemeriahan bertambah dengan rakan sekerja menjayakan sambutan hari jadi ini dengan penuh kesedehanaan...HADIAH dari Suami...? hadiah di beri mengikut suka hati dia je..heheheee...so aku mmg x de hadiah birthday...kalo ada hadiah pun bukan hadiah tp mmg dia nak beli untuk aku...so, memandangkan aku x de hadiah birthday..aku akan menganggap hadiah tersebut merupakan hadiah yang paling best...
hadiah tersebut ialah sebuah handphone
siap lupa nak tanggal kabel hp tu..hehehe...
sebab apa aku kata best..bukan sebab mahal...bukan sbb nak menunujuk...
antaranya ialah....
boleh berhubung antara satu lain dengan mudah dan pantas walaupun destinasi yang jauh...secara tidak langsung dpt mengerat hubungan sesama kita...serta dapat mengetahui perkembangan mereka semua...
meriahkan dapat berhubung dengan kawan2masa belajar dulu...saudara mara...adik beradik
kecanggihan camera phone membolehkan aku mengabadikan aksi2 anak aku dengan mudah dan pantas
anak2 aku plak pantang bab2 bergambar ni...heheheee..
kemudahan untuk merakamkan video tidak aku persiakan...dapat merakamkan gelagat anak2 ku dari masa ke semasa..serta video majlis2 tertentu seperti perkahwinan...hari jadi...mahu pun percutian...
aku nak upload video tapi slow lah...logo ni pun jadilah...hehehehe..
selain itu aku boleh bersosial network...melalui laman sesawang..bersawangnya ...hahhaa..aku boleh tgk gambar2 terkini...tgk video yg diupload...serta dapat info2 terkini..mudahkan?pastu aku boleh berblogging..dulu x leh...sbb phone biase2 je...aku mmg x de laptop..so aku guna kabel connect to pc & boleh lah bersosial network....hehehee...

kalo aku malas masak..hehehee...boleh order makanan...mcD or pizza akan menjadi mangsa....aku akan call for delivery ke rumah...begitu mudah kan?tapi x leh le selalu kan...

masalah kenderaan?kereta rosak? boleh call teksi...x perlu le aku nak menunggu di teksi stand..cair make-up i tau kalo panas..heheehee...kalo bawak bebudak..x ke huru hara mana nak tunggu teksi..makna nak control bebudak tu...so dengan panggilan phone call teksi terus datang ke depan pintu rumah anda....
er..ni teksi negara mana ekk? main belasah je...hehehee

tetapi...part yang paling best pasal hadiah pemberian Suami ku ini ialah.....

aku leh review blog macammacamada.blogspot.com (hahahaaa...stok mengampu...)
cerita banyak pun x guna korang tengok gambar kat bawah pun korang tau blog ni mmg kreatif , unik & pelik kan? cerita dalam blog ni dari seluruh pelusuk dunia tau...sesuai dengan nama blognya MACAM-MACAM ADA
ada fesyen pelik....baju pelik...aksi melampau....rekebentuk kreatif....aksi lawak....
ini sebahagian je aku tunjuk..nak tgk lelebih..korang klik sini....MACAM-MACAM ADA!

kenapa aku patut dapat hadiah dari BlogMacamMacamAda?
sebab aku dah buat kesemua tugasan yang disuruh dengan penuh keikhlasan (chewah..), penuh pancaroba & kesabaran dengan kerenah anak2 aku masa entry ini dibuat...sepanjang contest ni berlangsung...aku dok fikir idea2 yang menarik je...dlm erti kata lain contestmu senantiasa terpahat di kepala hotak ku...di ingatanku...hehehee
kalo ko x buat contest pun mmg aku follow blog ko...sebab blog ko mmg besttttttt..lain dari yang lain...
kesimpulannya aku mmg guna hadiah pemberian Suamiku dengan sepenuh jiwa raga..selagi boleh la...function dalam hp tu pun abis aku explore...hehheee..kalo x, x de le aku join contest ni...hehhehe
so sesiapa nak mencuba nasib sila lah join sini
tarikh tutup 30.01.11

aku tag : eza..GC..tim..k.rod...yani

1 comments:

hanafijaafar said...

aku lapar sampai terketar2, ada plak gambar mekdi kat blog ni, cis

 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir