Tuesday, January 18, 2011

kelakar ke?

jom join sini
aku sangat teruja dengan rupa blog busness ni...bersih suci tenang je jiwa tgk blog ni...
serius!aku pun x gemar sgt penggunaan colour dalam blog yang begitu pelangi...hehehe
anyway, blog ni memberi perkhidmatan 'watermark', bussiness card & sticker...
pastu ada perkhidmatan buat blog badge & e-card raya
macam2....aku sangat teruja tau..coz aku mmg suka bab2 design ni...
so mmg over skit entry aku buat for http://eybizzonline.blogspot.com/
ok..gambar yg aku rase kelakar..TARAAAAA...
dialog adik & abang
abang : gua mmg selamba bomba membedakkan adik gua supaya dia nampak sexy...gua rilek je...salah gua ke?kire baik ape ada abang mcm gua yang ingat nak menghensem kan saudara sedarah sedaging ni...takkan nak harap tok penghulu sebelah rumah abang sedare punye jiran plak...sungguh x berperikemanusiaan tu...
adik : apa kes ni? pesal aku menjadi mangsa bedak...x leh jadik ni..gua rase mcm nak  nangeesss je ni...gua nangeesss ekk...?gua nangesss ni...huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......
abang : adik...bagi mama snap picture dulu baru lu nangesss....penat tu gua makeover lu...

gambar tersebut merupakan 2 orang anak lelaki aku
abang : muhammad Ryanfitri
adik : muhammad Mukhtar
kelakar ke? jom join SINI
tag: eza, tim & k.rod

1 comments:

bizzonline said...

sy pon suke blog ni..
mule2 msk..wah..puteh..i likee..
pastu entry tntg eybizz,sgt2 sy terharu tau..mekaseh bnyk2 ye ujee.

sori,lmbt plak nk BW ke entry kontest ni,psl bz sket.
ape2pon gud luck ye..

 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir