Thursday, January 6, 2011

rompers:jumpers:bodysuits::::taksub!

gilakan?gila rompers!!!serius!aku suka sgt beli rompers utk anak aku pkai...dr Ryan sampai Mukhtar (er..mcm dah ada anak 10..padahal baru 2..hehehee..)bagi aku ia merupakan satu pakaian yang mudah dan selesa untuk para baby...lgpun anak aku ni alahan gatal2 kulit..so mmg rompers pakaian yang sesuai le untuk diaorg ni...kekadang aku tgk para ibu bapa ni terlalu taksub dgn fesyen bebudak ni...sehinggakan keselesaan tu jatuh no.2...kanak2 akan menjadi hamba fesyen atas kerakusan ibu bapa yg seronok tgk anak bergaya...kesian kalo pakaian yang dipakai oleh anak2 kita tu panas ke...gatal2 ke sbb renda ropol2...berlapis2 (depends tmp ya..negara khatulistiwa x sesuai ya..)..tapi semua itu mengikut pandangan & persepsi masing2 lah & kita sebagai ibu bapa sudah semestinya nak buat yang terbaik kan?

1 comments:

~eza.ism~ said...

setuju!setuju! sgt kesian tgk baby2 yg dipakaikan gaun beropol2 xhengat..kain tebal etc..hanya kerana

1. nk baby tu nmpk comel
2. menayang status (slalu kain tebal ni brand2 kt US nun..kan ke sejuk sane tu)
3. nk tunjuk kkt org yg fashion sense mereka bagus
4. xnk kalah dgn yg lain

so yg menjadi mangsa...anak2 ni la..kasihan mereka......

 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir