Monday, April 11, 2011

im back....................

anak bertuah :::: aktiviti anak2 ku yang boleh mencabar kesabaran serta menguji kenyaringan suara ku....

lama aku x update blog kan....? hehehehee...sepanjang aku x update blog banyak gak aktiviti semasa yang telah aku lalui....antaranya;-
1. aktiviti bermalam selama 3hari 2 malam di hospital beserta pakej 8 botol air dan ubat-ubatan
2. aktiviti berjimba2 di kampung selama 2 minggu dengan kebenaran tanpa rela dari pihak atasan untuk meluluskan cuti2 balik kampung
3. aktiviti menghabiskan masa di atas tilam & katil empuk di bilik
4. aktiviti mengajar anak aku Ryan membuang air kecil tanpa perlu berdiapers...masih x berjaya
5. aktiviti menjerit dengan kerenah anak2 menyepah dalam rumah, bergaduh adik beradik...
6. aktiviti mandi sungai dalam mencari ketenangan dan keharmonian jiwa yang kacau...
7. aktiviti mengoyakan kocek en suami dalam memenuhi kehendak makan yang mewah seperti...di madam lim...secret recepi...pizza hut...md D...istana bambu ( supplier belanja ).....
setakat tu je lah aktiviti yang telah aku lalui sepanjang aku menyepikan diri dalam berblog....hehehhee...contest pun lama x join...ada gak aku menang 2 contest yang aku x update lagi...nanti aku update ya! anyway terima kasih en. Suami yang banyak membantu diriku ini sepanjang aku mengalami perubahan hormon yang tidak diduga.....walaupun aku asik nak mengamuk & marah2...aku nak mintak ampun & maaf..eh....er...nanti aku mintak ampun sendri le kat dia...bukan dia layan blog pun....hehehehee....weekend ni nak gi Umbai sey...mertua aku nak belanja makan...kalo rajin aku update le ekk...heheheheee....layan ikan bakar & sea food tu.....er..harap aku leh tahan dgn bau2an di sana nanti....amin...

2 comments:

The Womanish said...

Akhirnya..Kalau samyvellu ckp "ayam kambing beg"..hehehe
Aku ituhari lagi lama tak coming2 back smp dkt 3 bulan...

Ni dah boleh makan baek punyalah ye??

ujee said...

hahahhaaa...sammy vellu biase le...
" jgn lupe derma dare....jgn hisap dade.." hahahahhaaa....

alhamdulilah...dah leh mkn..tp mknanan yg terpilih je...hehehee...ngengada kan?

 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir